mandag den 30. april 2018

Snart fødselsdag - Ønskeliste




Så blev det maj måned og det er jo en meget vigtig måned,
for det er måneden, hvor jeg har fødselsdag :-)





Med et snart nyt og fint køkken synes jeg også at det kræver fint og nyt porcelæn, der passer ind i stilen, så jeg har brugt lidt tid på at kigge på forskellige muligheder.






Valget faldt på dette smukke, enkle stel fra Lyngby porcelæn.
Med et snehvidt stel kan man sætte det sammen med alle regnbuens farver
- ikke at jeg kommer til at gøre det :-) -
og dermed skifte udtryk alt efter humør og årstid.





Lige nu er det faktisk på tilbud på Lyngby shop.


HER finder du middagstallerkenerne.
HER desserttallerkenerne.
HER de dybe tallerkenerne.
    
Jeg kan lige forestille mig, hvor FLOT et bord jeg kan dække med dette fine stel :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar