fredag den 27. april 2018

NYT KØKKEN - Del 2






For et par uger siden fik Henrik og jeg sammen fjernet vores gamle køkken.

Vi startede klokken 9.00 en lørdag morgen og da klokken var 16.30 var hele køkkenet revet ned,
og det inkluderede 3 ture til forbrændingen med affaldet :-)

Godt trætte, men meget tilfredse var vi med dagens arbejde :-)

Faktisk nyder jeg rigtig meget hårdt fysisk arbejde, som en afveksling på et stillesiddende arbejde foran en pc, som ellers er både Henrik's og min arbejdsdag.





Og så ved man jo også, at det bliver såååå godt, når vi er færdige,
og det hjælper jo også med til at give ekstra kræfter :-)









Her har køkkenøen med ovnen været,
og nu er der kun den her dims, der stikker op fra gulvet :-)

Den fine buket på bordet er fra de ledende lægesekretærer på SUH, som tak for undervisning :-)
Er SÅÅÅ fin og jeg blev SÅÅÅÅ rørt over deres gestus :-)




Helt tomt og kun afløb og ledning fra gulvet tilbage.




Siden har elektrikeren været her og Henrik's bror, Bo, der er selvstændig malermester, har været forbi og spartlet væggen og sat filt op.

Henrik er nu i fuld gang med at male.
Væggene er færdige, og lige nu maler han loftet, mens jeg liiiige tager en slapper foran pc'en, for at skrive dette blogindlæg :-)




SNART kommer køkkenelementerne og de efterfølgende to dage kommer Kvik så også og sætter elementerne op.
DET vil vi helst være helt fri for :-)




Jeg kan næsten ikke vente til hele projekt NYT KØKKEN er færdigt.
Jeg GLÆDER mig så meget, at jeg NÆSTEN IKKE kan være i mig selv :-)

Tænk - et helt NYT køkken!!!!!




Er væggen ikke bare blevet FLOT!!!

Jo, jo, MEGET dygtige mænd, er både Henrik og hans bror, Bo :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar