tirsdag den 27. marts 2018

Skøn lejlighed på 71 m2 i skandinavisk stil




Denne smukke lejlighed faldt jeg over på Alvhem :-)

I skønne, skønne farver og med en fantastisk lys og personlig stil.
ME LIKE :-)



Men se engang for jer selv :-)





































Jeg har haft så enormt travlt i så lang tid efterhånden,
at jeg dårligt kan slappe af, når jeg endelig har fri :-)

Derudover har jeg haft så travlt med diverse photoshoots,
som har været SÅÅÅÅ sjovt :-)


Men NU har La Familia påskeferie, og det er SKØØØØØØNT :-) 


I dag stod den på havearbejde.
Havemøbler blev spulet rene og ukrudt blev fjernet,
foruden diverse planter og buske blev klippet ned,
og ALT blev kørt ud på forbrændingen,
da hele terrassen var afsluttet med en ordentlig fejning,
så fliserne i morgen er klar til at blive spulet og få fejet sand ud.


ELSKER forår og ELSKER sommer,
så det er virkelig en DEJLIG tid på året vi går i møde :-)

Håber også at I nyder denne dejlige tid :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar