onsdag den 21. februar 2018

Tid til te og tanker






ELSKER at have ferie :-)
At have tid til at nyde en god kop te om formiddagen, og sidde i egne tanker,
og bare mærke freden og roen.
Ikke bare i huset, men også inde i mig selv.




Mit spøgelsestræ stortrives, og jeg har tænkt på, om ikke jeg skulle få fat i nogle flere.

Tror det var i Rema 1000, jeg så dem i sidste uge.
Mon de har flere tilbage?
Det går jo stærkt, når der er stor efterspørgsel,
og mon ikke, at der er det på sådanne fine planter.




Synes den er så fin med de små grågrønne blade,
og tynde, tynde grene,
og så passer den altså vældig fint ind i mine hvide og grå farver :-)








Formiddagen blev brugt på rengøring og tøjvask,
så nu dufter her sååååå dejligt.

Elsker et rent og pænt hus,
og kan slet ikke slappe af og nyde at trisse rundt,
hvis der er rodet og beskidt.

Sådan har jeg ALTID haft det.
Selv som barn :-)

Snart kommer én af bedsteveninderne forbi til en kop kaffe :-)

Bliver så hyggeligt :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar