søndag den 25. februar 2018

Ny plante og krukke og lidt om juicekuren





Sikke en flot søndag med den skønneste solskin strømmende ind af vinduerne.

Så bliver det ikke meget bedre :-)





Fredagen gik med at handle ind, dels til Henrik's fødselsdag, og dels til en 3 dages juicekur,
som Henrik og jeg startede på i går.

Jeg fik slet ikke taget billeder af Henrik's fødselsdag,
for Sofie og jeg havde SÅÅÅÅ travlt med både at handle ind og bage,
og pludselig stod Henrik i døren!!!!

Men vi fik fejret Henrik :-), gjorde Christian, Sofie, og jeg :-)




Denne krukke var jeg lige forbi og købe også.
KUNNE ikke glemme den, da jeg så den dagen før,
hvor jeg også købte den anden krukke og plante,
som omtalt i forrige indlæg.

Den er så fin med den støvede grågrønne farve,
og synes denne vedben passede så fint til den,
at den kom også med hjem.




Nu står den så og pynter på reolen i stuen.





Her ser i samlingen af urtete, som jeg købte i en helsekostforretning i fredags.
Man skal nemlig drikke masser af vand og urtete imellem "måltiderne" på denne juicekur.

Det er IKKE billigt at gå på juicekur, kan jeg da lige fortælle.

For grøntsager og frugt til en 3 dages juicekur for to personer måtte jeg af med lidt over kr. 1000,-
og for 3 forskellige urtete samt 3 forskellige kosttilskud (Probiotika, SuperGreens og Spirulina)
betalte jeg lidt over kr. 800,-!!!

Vildt DYRT, synes jeg, men så har jeg selvfølgelig også til længere tid end de 3 dage i både urtete og kosttilskud, men det er nu ikke noget, jeg ligefrem går og glæder mig over, for det smager IKKE godt, noget af det :-)




I går aftes var jeg SÅÅÅÅÅÅ dårlig.
Havde både kvalme og en MEGET voldsom hovedpine.
Kunne NÆSTEN ikke holde det ud,
og havde mest lyst til at kaste op hele tiden.
Føj, for pokker, siger jeg bare.

TÆNK at man gør sådan noget frivilligt, og oven i købet bruger sine to sidste - hårdt tiltrængte - feriedage på sådan noget skidt.




Men, men, men 
allerede i dag har jeg det MEGET bedre, og vi er lige kommet hjem fra en dejlig gåtur i det skønne, skønne vejr, så nu er humøret liiiiidt bedre :-)





Derudover kan lægges til at jeg føler mig let, ikke bare i hovedet, men også i kroppen,
og huden føles såååå fin, ren og blød.

Se, SÅ er der da noget ved det, ikke sandt? :-)


Så nu er det bare, at holde de sidste 1½ dag ud,
så er jeg KLAR TIL FORÅRET,
der er liiiige om hjørnet :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar