fredag den 16. februar 2018

FERIE og en duft af jasmin








SÅ KOM VINTERFERIEN ENDELIG,
og tror I lige, at der er nogle, der har set frem til det !!!!


Ferie er jo ALTID dejligt :-)
og denne gang UDEN nogle planer overhovedet,
men blot se frem til at skulle SLAPPE AF og gøre hvad der FALDER én ind, og hvad vi nu har LYST til :-)





Sidste uge købte jeg denne skønne, skønne jasmin,
som sender den mest fantastiske duft ud i hele stuen.




Smuk er den også at se på med alle de små hvide blomster.

Når jeg husker det, sætter jeg den ind i træningsrummet om natten,
hvor der er køligere, så blomsterne dermed kan holde endnu længere.




Den skal vandes hver dag, og indtil nu har jeg husket det :-)
Tralaaaaaaaa, dygtige mig :-)




Jeg er lidt spændt på hvor længe jeg kan få den til at blomstre.
Skal også have købt en anden fantastisk duftblomst, nemlig en Gardenia.
DEN er altså også virkelig skøn.




Her i weekenden har jeg tænkt mig at give den lidt flydende gødning.
Det vil den formentlig have godt af.




I går hentede vi forresten MIN NYE BIL!!!!
Den er SÅÅÅÅÅ fin og jeg er SÅÅÅÅÅÅ glad for den,
men det fortjener et særskilt blogindlæg.

Há en dejlig fredag :-)



2 kommentarer:

  1. Super flotte fotos og super god blog :)

    SvarSlet
  2. Tusinde tak for dine flotte ord, specielt taget i betragtning af, at du i den grad er dygtig til at tage billeder. Meget imponerende og meget kunstnerisk.
    Kh
    Jeanette

    SvarSlet