lørdag den 14. oktober 2017

FERIE





Så blev det sørme efterårsferie,
men så meget ferie bliver det nu ikke for mig.

Jeg har masser jeg skal have læst op på,
men regner dog med ind imellem at tage nogle time out's,
og hygge med Sofie-pigen.

Hun har til gengæld masser af planer for ferien.
Først og fremmest vil hun sove LIGE SÅ LÆNGE OM MORGENEN, som hun har lyst til :-)

Og det kan man jo godt forstå.




Her et billede af vinduskarmen i køkkenet,
som TRÆNGER til at blive tørret af, kan jeg se :-)

Altså, hvor ER det altså irriterende med alt det småkryb,
som kommer ind når vinduerne står åbne.
Det er da det ENESTE positive ved vinter og frostgrader, synes jeg :-)




Kan I se de to citroner, der ligger på bordet?
De er skam fra Malaga :-)

Jeps, plukkede dem en aften, hvor vi var ude at spise på en restaurant,
hvor der ikke langt fra bordet, vi sad ved, var det flotteste, store citrontræ.




Musehaleaksen i vinduskarmen i køkkenet trives virkeligt godt her.
Den er allerede vokset en hel del siden jeg købte den for et par måneder siden.




Er spændt på om min store kaktus i vinduskarmen overlever vinteren over her i vinduskarmen.
Ellers må jeg rykke den ind i træningsrummet, ligesom sidste vinter,
hvor vi holder det noget køligere, da det ellers ikke er til at træne derinde.

Vi får se :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar