torsdag den 7. september 2017

En sød lille ramme





Jeg kan rigtig godt lidt Tine K's interiør.
Om det er puder, plaider, lanterne, duge,
ja, så kan jeg lide det :-)





Også denne lille fine ramme i sølv,
som jeg købte for nogle år siden.




Jeg har nu ikke fået sat et billede i,
men det er med vilje,
for jeg synes faktisk, den er sødere uden.

Ja, ja, jeg VED godt at rammer jo er lavet for at skulle indramme et billede af en art,
men jeg kan ikke lige finde det helt rigtige,
og har nu vænnet mig til, at den står uden.

Den søde lille glasengel er i øvrigt købt af en kollega på arbejdet,
som solgte dem for en veninde.
Jeg købte to, og begge hænger fremme året rundt som dekoration.




Min fine samling af kopper og krus har jeg samlet her i reolen.
På den måde kan jeg både nyde synet af dem,
foruden at de er let tilgængelige,
når man liiiige hurtigt trænger til en kop kaffe eller te.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar