tirsdag den 19. september 2017

Bare os to - Ud at spise og lidt shopping









I sidste uge skulle Sofie direkte fra skole til en klassekammerat's fødselsdag,
som først sluttede kl. 19.00,
så Henrik og jeg havde pludselig mange timer for os selv :-)
Det sker ikke så tit, så hurtigt besluttede vi os til at køre til Roskilde og spise.




Det blev Café Vivaldi på Ro's Torv i Roskilde.
Jeg fik nemlig lov til at bestemme,
og jeg ELSKER Vivaldi :-)




Det smagte såååå godt,
og stopmætte gik vi efterfølgende rundt og kiggede på butikker. 

Det endte med at jeg købte en SUPER LÆKKER EFTERÅRS JAKKE,
og Henrik købte et par flotte jeans.

I samme butik, faktisk.

Superdry.
Vi elsker begge den butik,
og kan ALTID finde lækre ting her :-)




Bagefter gik vi i tur i Folkeparken i Roskilde.
Et smukt sted, som ligger lige i centrum af Roskilde.




Se bare alle de høje, gamle træer.




Og HER er den så :-)
Min FINE, nye jakke fra Superdry med pelskant og i et figursyet snit,
som bare ER såååå blød og såååå behagelig at have på.




Måtte selvfølgelig også lige tage et billede med den på,
og den er bare liiiige mig :-)




Støvlerne i brunt skind er i øvrigt fra Bumber, og er en fødselsdagsgave.

Tasken - ligeledes i brunt skind - er fra Royal RebubliQ,
og sørme OGSÅ en fødselsdagsgave.

Ja, NOGET POSITIVT er der da ved at fylde rundt :-) :-) :-)




Så nu er mor her klar til efteråret!!!

Bare kom an, siger jeg :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar