lørdag den 26. august 2017

En stor dag for en god veninde







En af bedsteveninderne holder rund fødselsdag i dag,
og det skal vi selvfølgelig fejre :-)



 


Gaverne er indkøbt og pakket fint ind.
Nu mangler kun fødselsdagskortet.




Tøjet hænger også klar,
neglene er lakeret og håret ordnet,
og således er vi næsten klar til aftens fødselsdagsfest.






Jeg vågnede desværre S U P E R tidligt i morges.
Kl. 3.30!!!! og kunne selvfølgelig ikke falde i søvn igen,
så jeg tror lige at jeg må have mig en lille eftermiddagslur,
for ikke at være alt for træt i aften :-)

Altså om jeg forstår, at jeg vågnede så tidligt på en høj hellig lørdag,
hvor jeg kunne sove l æ n g e.
Men så er det jo godt, at jeg bare kan ligge mig i løbet af dag :-)
Og gerne mens Vuelta a Espana kører i fjernsynet,
hvor Alberto Contador forhåbentlig forsøger noget stort igen :-)


Det bliver en DEJLIG dag i dag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar