mandag den 12. juni 2017

Lysets, solens og varmens årstid




Den BEDSTE tid på året er lige her og nu.
Hvor alt blomstrer og gror,
og hvor hjemmets rum er lyse og varme.

DET elsker jeg :-)




Pæoner er én af de smukkeste blomster, der findes,
og sat sammen med små, enkle, hvide blomster,
plukket i en grøftekant :-),
kommer de rigtigt til deres ret.




Et view ud over området af stuen, hvor vi har vores hjørnesofa.

Jeg har STADIG ikke fået fjernet den hylde over sofaen,
og erstattet den med en gallerivæg.

Håber dog snart jeg får taget mig sammen,
men I ved, når FØRST man går i gang,
så skal der jo lige "lappes" huller,
og så bliver man også liiige nødt til at male væggen,
og PLUDSELIG griber det om sig,
og det HAR jeg altså IKKE tid til lige nu.

Næste weekend er booket op med fødselsdagsfejring,
da vores lille Sofie bliver 13 år!!

Og weekenden efter tager jeg jo afsted til Holland fra søndag til torsdag,
hvor jeg skal certificeres inden for yderligere to områder af rapportering,
så tiden er altså knap, lige nu :-)




Den blomstrede pude fra Tine K er kommet frem,
og pynter nu så fint i gyngestolen.




ER den ikke bare fin, min lampe?
En fiiin fødselsdagsgave,
som oven i købet giver et RIGTIGT FLOT lys,
når den er tændt om aftenen.




I år har jeg ikke været ude og købe ALLE sommerblomster på én gang,
og dermed fået plantet krukkerne i haven til.

Næ, nej.
Jeg har købt en enkel eller to planter,
når jeg lige er faldet over nogle,
og ved I hvad?
Det er faktisk meget NEMMERE og meget SJOVERE på den måde,
for føles det ikke som et KÆMPE arbejde,
men bare hyggeligt liiiige at plante blomsten,
når man kommer hjem med den :-)


 



Vores stakkels klematiser, som står ved havebordet
blev jo klippet FÆLT ned forrige år,
da hegnet væltede under en storm,
og det er først nu i år,
at de er ved at skyde rigtigt frem.


Ihhh, hvor jeg SAVNER deres blomsterflor,
og kan næsten ikke VENTE,
til de er vokset HELT store, brede og høje igen,
og dermed dækker skuret, som også er en del af Sofie's Kløverhus.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar