fredag den 9. juni 2017

At være på photoshoot





SÅ må det vist være på tide med et blogindlæg :-)

Og hej til Jer alle, i øvrigt :-)

Sikke tiden flyver afsted,
når man har vældig meget at se til,
og vældig lidt tid at gøre godt med.

I dag vil jeg vise Jer nogle billeder fra et job jeg havde sidst i april måned.
Jeg skulle fotografere til en konfirmation,
og var blevet hyret til at tage billeder 
både i kirken, selve photoshootet, som foregik i Køge by, samt til den efterfølgende fest,
så jeg tog afsted lørdag formiddag og var først hjemme igen efter midnat.







Og det var hende her, det drejede sig om :-)

Smukke, smukke Sara,
som er min kollega's datter.




Smukke Køge by dannede rammerne om det efterfølgende photoshoot,
og stedet kunne ikke have været mere velvalgt.

SÅ smukke omgivelser, også selvom vejret ikke var det bedste.
Men heldigvis regnede det ikke :-)




Se bare.
Er her ikke smukt?




Og her - lige i dette øjeblik - blev Sara konfirmeret.


Jeg fik også optaget en video på min mobiltelefon,
da jeg MEGET HURTIGT havde allieret mig med min sidemand i kirken,
så mens han optog på min mobiltelefon,
fik jeg taget en masse billeder :-)

Super godt samarbejde, han og jeg havde :-)




ALT var så fint ved Sara.


En ualmindelig sød, høflig og meget smuk pige,
der var iført den flotteste kjole og havde den flotteste frisure og meget lette make-up.

JEG syntes hun var den smukkeste konfirmandinde af dem alle :-)




Har du set smukkere konfirmationskjole?

Smuk og enkel med et strejf af eventyr i form af underdelen i fjer,
og sølvmønstret danner en flot overgang fra toppen til underdelen af kjolen.




Og vims er Sara også.


Så tålmodig med at få taget billeder,
og straks jeg havde taget et par prøvebilleder i kirken
- for at sikre at lyset på kameraet var indstillet korrekt -
og havde sagt "tak, det var det, Sara",
så var Sarah væk i løbet af ingen tid :-)

Der var jo så meget, hun skulle nå, kan I jo nok forstå,
og mange hun skulle hilse på :-)




Efter kirken var det tid til at køre til Køge by,
hvor selve photoshootet skulle foregå,
og det foregik i denne fantastiske bil,
som en ven af familien ejer.



Det er Sara's far, der står i forgrunden, og tager billeder af sin smukke datter.




Og så kørte vi afsted mod Køge by.

(Vi kørte faktisk forbi min barndomsby, Karlslunde Strand, så jeg følte mig helt på hjemmebane :-) )




Straks vi kom til Køge gik vi i gang med at få taget billeder.
MASSER af billeder blev det til :-)

Som I kan se, er Sara MEGET fotogen,
hvilket jo gjorde det SÅ meget lettere.








Her kan I rigtig se Sara's frisure!




Enkelte billeder lavede jeg også efterfølgende i sort/hvid.







Her kan I rigtig se Sara's make-up.

En fin, tynd streg med Urban Decay's Midtnight Cowboy glitter eyeliner.
(Lånte faktisk eyelineren af Janne, Sara's mor,
til min fødselsdag den 28. maj,
men har efterfølgende ENDELIG fået fat i den selv :-) )





En meget smuk, og meget smilende konfirmandinde.




Festen blev holdt på Restaurant Arken ved Køge havn,
hvor der var pyntet smukt op.





HER ser I min plads :-)
Det er mig, der er fotografen :-) :-)

Puha, hvor var jeg nervøs inden jeg tog afsted.
Det er jo MEGET, MEGET vigtigt at man får taget nogle GODE billeder, på så vigtig en dag.
Det kan jo ligesom ikke rigtig gøres om :-)





Der var mange gaver og mange konfirmationskort, Sara skulle igennem,
og hun tog sig god tid, hvilket jeg synes var så fint af hende.

Gæsterne har jo som regel lagt mange kræfter og tanker bag deres gave.




Én af de mange gaver, Sara fik, var disse smukke og samtidig klassiske øreringe.




En stolt mor med hendes datter :-)

Man ser tydeligt, HVOR Sara har sit gode udseende fra.




Og se lige, hvad jeg pakkede ud, da jeg kom hjem efter midnatstid.

Blå Mega mussel kopper havde de sørme købt til mig som tak,
og de blev faktisk starten på min samling :-)

Til min fødsesdag ønskede jeg mig nemlig flere af disse fine kopper,
og hun har jeg hele 12 styks!!!

ELSKER dem :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar