lørdag den 6. maj 2017

SOOOOOL over land og by





Hvilket FANTASTISK vejr, vi har i dag.
Maj måned er det blevet og foråret er kommet til Danmark :-)

Jeg ELSKER maj måned.
Ikke nok med at det ENDELIG er blevet forår,
men det er også måneden, hvor jeg har FØDSELSDAG :-)
Og i går startede Giro d'Italia :-)


Hele 3 ting, som maj måned byder på :-)


Så bliver det altså IKKE MEGET BEDRE I MIN OPTIK!!!



 

Da jeg i morges vågnede kl. 6.30 var det til fuglekvidder og sol.
Straks efter var jeg i morgenkåben ude i haven,
og plukke disse fiiiiine hvide grene.


 

Et høj og bred buket blev det til,
og den placerede jeg på sofabordet i stuen.

SER SÅ FINT UD.


 

Efter bad og morgenmad var det ud af døren til Roskilde,
hvor jeg skulle have 2. behandling ud af i alt 4 behandlinger.

For første gang prøver jeg Dermatude Metaterapi behandlingerne.
Skulle hjælpe mod rynket og træt hud,
SÅ DET HÅBER JEG SÅ OGSÅ AT DET GØR.

Har løbende taget billeder mhp. et blogindlæg om emnet.

Nu sidder jeg her foran fjernsynet,
med rød og prikkende hud,
mens cykelløbet kører i baggrunden,
og skal i gang med billedredigering.
Har MANGE billeder fra jobbet sidste lørdag,
så der er noget at tage fat på.


 

PH-lamperne!!!!

Jeg er SÅ glad for dem.
De giver et fantastisk lys,
samtidig med at de er SÅ elegante.


Puden i stolen er fra Tine K,
og plantebordet er fra Norrmade.

PRØV engang at se,
hvor stor min pilea moderplante er blevet,
og der er MASSER af små pilea babyplanter,
som jeg snart må få pottet om.
Jeg har godt nok været heldig med den plante.

Jeg har haft så mange pilea babyplanter,
at jeg har kunnet sælge af dem.
(Skriv, hvis du står og mangler en stikling.
Koster kun kr. 35,-)


 

Fjernsynet kører med Giro D'Italia.
En SKØN tid for os, der elsker at se cykelløb :-)




I vinduskarmen til venstre ser I endnu en pilea,
som er en stikling fra moderplanten,
I så på forrige billede.

ELSKER pilea'er og elsker alle mine små grønne planter,
som er en blanding af kaktus, sukkulenter m.m.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar