mandag den 22. maj 2017







Godmorgen :-)

Så starter en ny uge.
En uge, der bliver super, super travl,
ikke bare arbejdsmæssigt, men også privat.

Bl.a. fordi jeg i denne uge har FØDSELSDAG :-)
På søndag !!!

Traaaalaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)



 

Jeg må hellere lige starte med at sige,
at det forrige indlæg omkring automatisk upload af blogindlæg gik forrygende.

Jeg fandt ud af, at grunden til at det IKKE er lykkedes de sidste mange gange,
er den LILLE detalje som at trykke på knappen UDGIV, som jeg havde glemt jeg skulle bruge.

Ikke særlig smart.

Altså, når man ikke kontinuerligt anvender en funktionalitet,
så risikerer man at glemme, hvordan det er man skal gøre.
Derfor har jeg besluttet, at jeg laver et blogindlæg om netop dette emne,
og så kan jeg jo altid slå det op på min blog, hvis jeg igen skulle have glemt det :-)

Smart, ikke?


 

Billederne i dagens indlæg handler om planter og blomster.
Eller handler og handler om, er vist så meget sagt,
men det er i hvert fald sådanne billeder jeg viser i dag.

Denne søde lille sukkulent er én ud af to,
som jeg fik sidste søndag på Mors dag af min søn.
Han ved LIIIIGE, hvad hans mor kan lide :-)

Nu er den flyttet ind i stuen på plantebordet Steward fra Norrmade,
og passer vældig godt ind her.





Jeg fik også dette fine, fine cover til mobiltelefonen i brunt læder af begge mine børn.
SUPER lækkert.





Og så smart med en masse rum,
hvor jeg kan have diverse kort,
foruden at det er super nemt og meget hurtigt at åbne,
da låsen er magnetisk.
DET er også et plus :-)


 

I weekenden fik vi bestilt flybilletter til Malaga til efteråret,
så nu kan det også streges af to-do-listen,
som jeg faktisk synes er vældig lang.

I går opdagede vi også,
at både Sofie og Henrik's pas skal fornyes!!!
Sikke et TIDSPUNKT at opdage dette på.
Altså, altså, altså.
Det er altså også fordi, der sker så mange ting,
og vi har så travlt.
NU må der godt komme en stille og rolig periode,
hvor man IKKE skal tage nye ting ind hele tiden.
Det er simpelthen for anstrengende,
når det foregår i for lang tid,
og hjernen og sjælen slet ikke får ro til at "komme" sig,
og bare få lov til at køre på lavt blus.


 

Violinfigen er vokset godt, og er blevet meget høj.
Så høj at ikke engang bambuspinden er anvendelig længere som støtte,
så NU må jeg altså få gjort noget ved det,
inden planten knækker.


 

Ugens buket er en blanding af blomster plukket i vejkanten,
og pæoner købt i ynglingsblomsterbutikken i Roskilde i lørdags.
Men ærlig talt.
5 blomsterstilke for kr. 58,-!!!!
Det er simpelthen for dyrt.
Og da jeg kommer hjem og pakker dem ud,
kan de slet ikke stå lige i vasen,
men dingler ud til alle sider.
DET er ikke i orden, synes jeg.


 

Cykelløb!!!
Er der noget bedre?
Giro D'Italia på fjernsynet, en god kop kaffe, benene op på bordet,
og så er det ellers hyggetid.


 

Desværre er min favorit, Alberto Contador, ikke med i årets Giro D'Italia,
så jeg GLÆÆÆÆDER mig,
til Tour De France starter :-)
Og så krydser jeg fingre for at alt kører for Alberto Contador :-)





Nu er det tid til at komme af sted på arbejde :-)

Vi ses :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar