onsdag den 10. maj 2017

Andreas Bo Show og et forsøg


Onsdag allerede og snart er også denne uge gået :-)

HELDIGVIS bliver det også en kort uge,
da vi jo allerede kan holde weekend,
når vi går hjem torsdag eftermiddag/aften.


Ikke så dårligt :-)


I aften skal hele familien til Andreas Bo Show!!!
Bliver SÅÅ fantastisk at opleve manden live,
og jeg glæder mig SÅ MEGET til at bruge et par timer på blot at slappe af og få grinet ordentligt igennem :-)
Og så sammen med hele familien!!!




Og nu til noget helt andet.


Jeg har tidligere - med varierende held - forsøgt at planlægge blogindlæg,
så de automatisk uploades på et forudbestemt tidspunkt.

Nu har jeg imidlertid sat mig for,
at NU skal det altså læres til bunds,
så dette indlæg har jeg sat til at uploade i dag den 10. maj kl. 7.00!!

Så må vi se om det lykkes :-)



Weekenden fløj af sted med billedredigering og cykelløb,
og besøg af bedsteveninden Tine.

De weekender, altså, de får sandelig hurtigt ben at gå på.

SÅ prøver vi, og ser om det lykkedes :-)


Bliver spændende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar