lørdag den 15. april 2017

En regnfuld lørdag - og et godt tip :-)





Sikke et omslag i vejret i dag, må jeg sige.

Regnfuldt, blæsende og mørkt lige fra morgenstunden,
men så er det godt at hygge indendøre.






Dagen startede med et hurtigt smut til Roskilde.
Henrik skulle til frisøren, og imens shoppede Sofie og jeg.
Lille Freja-vapsen blev hjemme, for hun havde alligevel syntes at det var alt for koldt og vådt :-)


Og her kommer et godt tip :-)

Jeg elsker duftpinde, men synes at priserne er fuldstændige forrykt høje.
Altså, jeg mener, op til 500 - 800 kr.!!!!
For DUFTPINDE.
Ja, der står jeg altså af.
Det er helt hen i skoven.

Men se så engang her, hvad jeg faldt over i dag:

Super, super lækker duftpinde fra Bahne's eget mærke!!!!

tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dufter SÅÅÅ godt og vi valgte White Tea til Sofie's badeværelse :-)

Og prisen?
Kr. 100,- såmænd, og her kan vi alle da være med :-)
Ikke sandt?




 

Indpakningen er også vældig fin og enkel.
Lige mig,
men det vigtigste er selvfølgelig duften,
og den er virkelig SKØN.


 

Nu står den her og pynter og dufter så fint.
Lækker, lækkert, lækkert :-)


 

Dejlige Roskilde - selv på en regnvejrsdag -
og med de flotteste blomsterkummer i gågaden.

Så bliver det ikke smukkere.


 

På vej ned til blomsterbutikken
kom vi forbi de her 3 søde ænder,
som også var på tur i Roskilde :-)

Åhhh, de er så søde, ikke?


 

Inden vi vendte næsen hjemad
var vi lige inde forbi Emmerys og købe brød med hjem til frokosten.
Uhmmmm, smagte så godt :-)


 

De fineste langstilkede velduftende liljer fra ynglings blomsterbutikken kom også med hjem,
og står nu og spreder sin duft i stuen.
ELSKER liljer :-)


 

Det blev ikke i dag, vi fik købt lidt forårsplanter til haven.

Vi ville meget hellere hjem, og få noget frokost,
og se et afsnit af den danske serie "Forsvar".
SUPER god serie.




Men der er jo også helt fint alligevel uden nye forårsplanter :-)



Senere skal vi igen en tur til Roskilde.
Skal nemlig hjem til Tine til middag,
og vi GLÆDER os :-)

Forinden kører vi forbi Christian, og henter ham.
Han skal nemlig også med :-)

Det bliver en dejlig lørdag aften :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar