mandag den 17. april 2017

En dejlig dag + en god melodi



Sidste fridag inden skole og arbejde igen kalder i morgen :-)


Og sådan en sidste dag SKAL jo være helt speciel, ikke?
Og det er præcist, hvad den har været :-)

Jeg har nemlig haft besøg af en veninde, Rikke,
som også er en tidligere kollega.
Det var SÅ dejligt at se hende igen :-)







 

I påsken fik jeg besked om,
at jeg har fået mulighed for at blive certificeret i endnu to områder inden for mit fagområde,
hvilket betyder at jeg rejser sidst i juni måned.

Ikke til USA - denne gang - men til Holland,
hvor Epic også har kontorer.

Det betyder, at Henrik og Sofie henter mig i Holland,
hvorefter vi så kører på sommerferie.
Først til sydfrankrig, og videre derfra til Italien :-)



 

Freja-pigen kan vældig godt lide Rikke,
og vimsede rundt om hende hele tiden,
så da Rikke var taget afsted,
faldt Freja helt omkuld i hendes kurv foran brændeovnen.




Cykelløb har der også været i weekenden :-)
Billedet ovenfor er fra i går,
hvor der blev hygget foran fjernsynet i nogle timer.


ELSKER cykelløb :-)


Slutter dette blogindlæg af med en super god sang med Lulu James


"Sweetest thing"







Há en dejlig mandag :-)



Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar