søndag den 5. marts 2017

En stille dag






Vi har en stille dag i dag :-)

Med hygge, te, og lidt film.


 

Sofie og veninden, der også hedder Sofie :-),
er i gang med at lave de BEDSTE pandekager, man kan tænke sig,
så lige nu dufter der riiimelig godt :-)


 

Min passion for te, og specielt grønt te, er rimelig ny.
Jeg har ellers altid været en rigtig kaffesøster,
og elsker også stadig kaffen,
men efterhånden tager teen over,
og specielt om aftenen.

Denne te er en grøn te med mango,
økologisk og købt i Roskilde.

Smager SÅÅÅÅ godt :-)


 

Jeg har besluttet mig for at få fat i nogle flere spøgselsestræer,
som supplement til alle mine kaktusser og sukkulenter,
for den er faktisk temmelig nem at holde,
og det passer vældig godt til mig.


 

Hvis man ikke er over sine eukalyptusplanter,
så ser de sådan ud!!!

Nu prøver jeg at se om den kommer sig,
men ellers er der ingen anden vej for,
end at smide den ud.
Desværre.


 

I vinterferien havde Henrik fødselsdag,
og han stod op til et fint dækket bord :-)
Sofie elsker, ligesom jeg, at gøre noget ekstra ud af det,
så vi hyggede rigtigt, da bordet blev dækket og gaverne pakket ind.

Henrik fødselsdag holdt vi dog først i går,
da han havde vagt i vinterferien,
og så er der ikke meget ved at holde fødselsdag,
hvis man kan risikere at skulle afsted midt i det hele.


 

Én af gaverne, han fik, er denne fine, fine nøglering,
som Sofie havde knyttet til ham.




Er hun ikke søøøød.
Når Freja-pigen er med i bilen,
bliver hun "pakket" ned i denne kurv,
som kan spændes fast via sikkerhedsselen.

Her sidder hun fint under kørslen :-)

Kurven kan også spændes på en cykel,
så hun kan komme med på lange cykelture.
Det ELSKER hun :-)


NU er det tid til at spise pandekager,
så jeg må løbe :-)

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar