tirsdag den 21. februar 2017

FANTASTISK!!!!






I denne uge har Sofie og jeg vinterferie,
og det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skønt.

Vi nyder bare at have fri og gøre LIGE HVAD VI HAR LYST TIL.




 

Vi har tid til at læse,
tid til at dase,
tid til at være kreative,
ja, bare tid,
og det er jo guld værd :-)

Sofie har bl.a. travlt med at lave gaver til Henrik,
der har fødselsdag på torsdag,
og dygtig er hun, skal jeg love for,
så han kan glæde sig :-)


 

Et lille udvalg af mine grønne planter,
som snart er blevet en anseelig samling.


 

Lysestagerne fra George Jensen er kommet frem fra gemmerne,
og står og pynter her på reolen.




Fine, fine gamle æblerkasser kom Henrik hjem med til mig i søndags :-)

Tror han syntes det var lidt synd,
at jeg sad og arbejdede hele dagen fra kl. 7.00 - 23.00 om aftenen,
fordi jeg SKULLE have noget færdig inden mandag,
og det havde bare taget længere tid at lave end beregnet,
og så man jo tage en dag i weekenden til hjælp :-)




Og NU til noget helt andet :-)





Jeg faldt tilfældigt over denne sang her den anden dag,
og den blev STRAKS min nye ynglingssang!!!!

Hold op, hvor ER den bare GOD!
Helt vild god, faktisk.









Men jeg senere prøvede at Google sangen på youtube,
faldt jeg over DENNE version
ORGINAL VERSIONEN,
og den er bare ENDNU BEDRE :-)

DET ER VIRKELIG EN HELT, HELT FANTASTISK SANGERINDE,
med en HELT, HELT FANTASTISK STEMME,
og nu er jeg blevet så nysgerrige på hende,
at jeg må ind og høre hendes andre sange.

En sangerinde, jeg virkelig gerne ville høre live.
(Mon der er en chance for, at hun kommer til Danmark? :-) )

Laura Pergolizzi hedder hun, men hendes artistnavn er LP.


Nyd den!! :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar