søndag den 16. oktober 2016

Lidt fra Italien



Italien.
Mit ynglings ferieland :-)


Nu er det snart 1 måned siden,
vi kom hjem efter 10 fantastiske dage i skønne, skønne Italien.
Jeg ville slet ikke hjem igen.
Næ, nej, jeg foretrak at blive i Italien,
og bare nyde freden, varmen, solen og det at have tid.
Masser af tid.
Tid til at være sammen, at nyde god mad og dejlig rødvin.

Havde vores Christian også været med,
var det ikke sikkert,
jeg var kommet hjem igen :-) :-) :-)

Nogle ting kom der med hjem fra ferien.
Selvfølgelig gjorde der det :-)
Hvem kan være i Italien,
og ikke købe skønne, skønne ting med hjem?
JEG kan ikke i hvert fald :-)


 

Bl.a. denne skønne, skønne brune taske med frysner,
som jeg faldt over, da vi var i Lucca.

Jeg er SÅÅÅÅ glad for den,
og brugte den i går aftes,
da vi var med nogle venner i Wallman's i cirkusbygningen i København.
Sikke en fantastisk aften, vi havde, og hold da op, hvor ER jeg bare trææææt nu :-)
Det blev nemlig vældig sent inden vi var hjemme,
og da vi forholdsvis tidligt skulle op,
for at hente Sofie-pigen hos farmor,
var der ikke noget med at sove længe :-)


 
 

Udsigten fra sengen i morges,
hvor min fine taske hænger på dørhåndtaget ind til soveværelset.


 

De her skønne kaktus er medbragt fra Italien,
og jeg er SÅÅÅÅÅÅ spændt på at se,
om de sætter rødder og vokser sig store.


 

Jeg har besluttet mig for,
at NU holder jeg inde i en periode med at få nye grønne planter.
Jeg har SÅ mange nu, og der er simpelthen ikke plads til flere.


 

Denne her er også hjembragt fra Italien,
og stod i MASSER af krukker rundt omkring.

Nu må vi se om den vil trives her hos mig i det kolde nord.

 

Denne kaktus er fra en veninde,
og den fik jeg da den blot var bitte lille og kun bestod af én stilk,
og se engang nu.

Masser af grønne, lange blade.
Jeg må i øvrigt hellere se at få købt en større krukke til planten,
så den kan have god plads til at vokse i.


 

Sådan har jeg tilbragt eftermiddagen i dag.
Meget træt, men vældig glad.

Og i morgen er det Christian's fødselsdag.
Tænk, han bliver 24 år,
den store dreng :-) 
Jeg ELSKER dig, Christian :-)








 

Min dejlige lille Sofie-pige,
som snart vokser mig over hovedet!!!
og som er den sødeste og mest betænksomme datter,
man kan tænke sig.

ELSKER dig :-)



 

Denne her æblemost må I smage.
Den er bare SÅ god.
Økologisk og koster kun kr. 20,-,
og lige hvad jeg havde lyst til at drikke i dag.
Uhmmm, smager så godt.


 

Se engang denne agave.
ER DEN IKKE FLOT!!!!
Købt i Italien og bragt hele vejen hjem til Danmark.


Via

Dette billede faldt jeg over på Scandinavian Homes,
og straks var det ét af de billeder, der bare måtte downloades som inspiration.
ELSKER interiøret, farverne og stilen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar