fredag den 2. september 2016

Så blev det freeeeedag ......



Skønt, skønt, skønt
med en weekend lige om hjørnet,
men først slutter jeg af med en sen arbejdsdag,
da jeg skal undervise indtil kl. 17.00 i dag.

Øv, øv, og så lige på en fredag :-)

Meeeeen, fredag er det trods alt,
og jeg glæder mig.


 


Sofie synes lige at hun manglede - endnu - en lyskæde,
og fandt denne fine blomsterlyskæde sammen med hendes far i går.

Er også hyggeligt med lyskæder,
og heldigvis er det ikke kun forbeholdt julemåneden mere.
Nu bruges de året rundt,
og i mange sammenhænge.



 

At vågne om morgenen til duften
af en rose plukket i haven
er absolut luksus :-)


 


Vi har ENDNU ikke fået købt nogle sengeborde til soveværelset,
så i mangel af bedre har jeg sat en gammel æblekasse ind ved min side af sengen,
så jeg har noget at sætte ting fra på.

Ikke specielt kønt, men det virker :-)



 


Rationen af kaffe er sat GEVALDIGT ned,
da det absolut ikke er sundt at drikke kaffe i de mængder jeg gjorde.

Til gengæld nyder jeg så kaffen ekstra meget,
når jeg så endelig laver en kop kaffe.



 


Jeg har snart så mange pilea'er
at jeg bliver nødt til at få købt nogle fine nye krukker.

Den i vinduskarmen i stuen er i hvert fald IKKE køn at have stående,
men jeg synes det er svært at finde STORE krukker,
der ikke koster en bondegård.

Tips modtages med glæde :-)


Som I kan se har jeg endnu ikke fået fjernet hylden over sofaen,
og lavet en gallerivæg med masser af plakater, malerier m.m.

Det gør jeg først, når vi engang går i gang med at male stuen og køkken alrummet.

Men HVORNÅR det så bliver, ved vi ikke lige.

Det var en ordentlig omgang i sommerferien med alle de øvrige rum i huset,
så en pause er vist på sin plads :-) 



 

Mit hyggehjørne :-)


Med masser af planter på bordet fra Norrmade,
og en dejlig gyngestol i hvidt læder fra Boconcept,
som bare FUNGERER!

Puden fra Tine K er én af mine ynglingspuder,
og tilføjer stuen et skvæt af farve,
som jo ellers er holdt i farverne hvid, grå og sort.




Lysestagen fra House Doctor er jeg rigtig glad for,
og saksen fra Hay pynter så fint.
At den også klipper godt, er jo ingen skade :-)

Nå, nu er det tid til at køre på arbejde.

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar