torsdag den 30. juni 2016

Et strejf af rosa

Snart weekend :-)
Jubiiiii, hvor jeg GLÆDER mig.
I går fik jeg malet vægge, vinduer og dør i Sofie's klubhus,
så nu begynder det efterhånden at tage form.
I dag skal loft og gulv males,
og så er det tid til at få købt stof til gardiner,
og finde en egnet seng, hun kan have derinde.
Indretningen står Sofie dog selv for,
for sådan skal det være,
når det er ENS EGET LILLE HUS :-)




Jeg er SÅ glad for den fantastiske rose,
som jeg fik af en kollega for et par år siden.

I år er den rigtigt vokset op,
og har en masse smukke blomster,
som sender den mest fantastiske duft ud i omgivelserne :-)

Åhhh, hvor ER den altså fin.

En lille buket til soveværelset må der til,
og er det sidste, jeg registrerer inden jeg sover,
og det første, når jeg vågner om morgenen :-)

Den duft, altså.





Ynglingskruset er nu altså min guldkop.
Har 4 stk. af dem, og de er flittigt i brug.
Kan dog ikke tåle at komme i opvaskemaskine,
så dem vasker jeg op i hånden.

Og det gør jeg gerne.




Hækken til naboen er desværre IKKE så høj i år,
for naboen gik desværre noget amok med hækkeklipperen i foråret,
hvilket resulterede i at den blev klippet ned i 1,5 m's højde!!!

Absolut ikke i orden!!!!
Men heldigvis vokser den jo op igen.

Glæder mig også til at vores fine pæretræ vokser op,
så jeg igen kan ligge i min seng 
og kigge ud på alt det grønne.

Træet, der stod der før,
faldt nemlig under én af stormene, vi havde for et par år siden,
og jeg savner det vældig meget. 



Lille Freja-vaps sover hos os i sengen,
og det har hunde ALTID gjort hos mig.
Både som barn og også som voksen.

Og hende her fylder jo ikke meget :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar