torsdag den 7. april 2016

Uhhhh, så fin





puden fra Tine K er :-)







Endelig kom den.
Puden jeg har ventet på i flere dage,
og med den fulgte et meget fint katalog med de skønneste billeder.

Se bare de her fine spejle i messing :-)




De hvide hørpuder fra House Doctor er også kommet,
så NU mangler jeg kun mit fine Steward bord,
så kan jeg ENDELIG se begyndelsen
på den forandring, jeg har planlagt for stuen i år.




Jeg vender igen tilbage til hvidt.
Hvidt, som gør rummet så lyst og stort,
og som man kan sætte sammen med alle farver.

Det skal nok blive godt, skal det :-)

Lige nu sidder jeg og hører meditativ musik,
men jeg laver dette indlæg.
DEJLIGT BEROLIGENDE :-)

Kom desværre SUPER SENT hjem fra arbejdet i dag,
så Henrik, der altid køber kl. 19.00 i Roskilde om torsdagen,
måtte aflevere Sofie-pigen hos farmor på vejen,
så hun ikke skulle være alene hjemme,
indtil jeg kom hjem.

Ikke fedt at komme så sent hjem,
men sådanne dage er der bare ind imellem.
Heldigvis sker det ikke så tit.

Åhh, forresten, NU er det snart weekend!!!!
Bliver såååååååååååååå skønt :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar