søndag den 3. april 2016

Forårsrenovering - lidt nyt til at fejre at det er forår :-)





Når det er forår trænger jeg altid til lidt forandring, til at der skal ske noget nyt.
Kender I det?


Det sidste år har handlet meget om videreuddannelse og udvikling,
og NU er jeg nået dertil,
hvor jeg kigger rundt i huset,
og indser at det trænger til en kærlig hånd.
En opfriskning.
Ikke kun inde, ser jeg, når jeg får set ordentlig efter, men også ude.


Så forår og sommer kommer i år til at stå i renoveringens tegn.
Vi skal have malet både ude og inde,
og for stuens vedkommende trænger den også til en gevaldig opfriskning.





I retning af denne collage :-) 



 Via

Dette fantastisk flotte bord hedder Steward og er fra Norrmade.

Jeg har ønsket mig det i flere år,
efter jeg første gang så det på 
og blev helt forelsket :-)

Jeg bestilte det så ENDELIG i fredags i en sort udgave hos Designfavoritter,
men i løbet lørdagen blev jeg mere og mere i tvivl om,
hvorvidt jeg havde valgt den rigtige farve!!!

Ihh, hvor IRRITERENDE, altså,
at jeg ikke liiiige venter med at bestille til jeg er helt sikker.

Imidlertid vågnede jeg her til morgen,
og VAR nu HELT SIKKER PÅ, at jeg hellere ville have det i HVIDT!!,
og ringede derfor kl. 9.00 til Designfavoritter,
og VAR SÅ HELDIG at de tog telefonen!!! På en SØNDAG!!!

Og han var SÅ sød, Jakob, der tog telefonen,
og sagde at det var godt jeg ringede i dag,
for bestillingen var allerede blevet behandlet,
men at han ville sørge for at jeg fik et hvidt i stedet for.

DET er da SERVICE!!
Tusinde tak, Designfavoritter :-)

HVOR heldig kan man lige være, spørger jeg bare.


 Via

En anden ting jeg også gerne vil have i stuen, er min helt egen galleri væg,
med en blanding af plakater, tegninger og malerier,
og synes at billedet her viser præcist det udtryk,
som jeg godt kan lide.

Galleri væggen forestiller jeg mig skal være over sofaen,
i stedet for den hylde, som vi har hængende i dag.
Skal nok blive godt :-)

Nu mangler jeg så bare lige at finde ud af,
HVILKE plakater, malerier og tegninger, 
jeg skal have.
I hvert fald skal nogle af dem være SELVPRODUCERET,
så meget ved jeg da :-)




Nye puder er altid en nem måde at ændre et udtryk i et rum på,
så denne smuksag fra Tine K er bestilt hjem,
og jeg glæder mig så meget til at se,
hvordan det kommer til at se ud med denne farvekombination i min stue.




Og selvfølgelig måtte jeg også fejre foråret med nye hvide puder i hør fra House Doctor,
og bestilte derfor 3 stykker af disse på Amazing Living,
som oven i købet havde dem nedsat til kun kr. 99,- pr. stk!


SÅ, kære venner, NU er jeg i gang.

Med forårsrenoveringen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar