onsdag den 20. april 2016

En travl periode






Puuuuha, en travl periode, det er for tiden!!!
De sidste mange dage har jeg først lukket ned 
for pc'en omkring 23.30-24.00,
så det er ikke mange timers søvn, jeg har fået.

Heldigvis kan jeg se frem til en ekstra lang weekend
med Store Bededag på fredag :-)
Ikke så dårligt.

Selvom det er nogle lange arbejdsdage for tiden,
nåede jeg lige at mødes med min mommie i går i Roskilde i et par timer,
da hun skulle finde noget tøj til en konfirmation, hun skal til på fredag.

Det blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ flot,
og jeg ville ønske, jeg kunne se hende
med hår og make-up at,
inden hun skal ud af døren.
Men det kan jeg ikke,
for konfirmationen er i Jylland,
og hun tager afsted i morgen :-)

Hun købte en SMUK, SMUK sort kjole i blødt lækkert stof af bomuld og bambus,
en vildt flot tørklæde, changerende i grå, lys støvet rosa og sorte farver, 
og en forårsjakke - også i lys støvet rosa!!!!

Neglene havde hun dagen forinden fået ordnet,
og havde valgt farven mørkegrå,
men to små stene på begge ringefingre!!!
Så så smart ud!!!

Jo, min mommie bliver RIGTIG FLOT til konfirmationen på fredag :-)






I dag bliver det til lidt billeder af et par af mine grønne planter,
som stortrives for tiden,
og vokser ganske pænt.

Se f.eks. min kaktus på billedet ovenfor.
Der er bare skudt så mange nye blade frem.




Diamanterne af beton lavede jeg for nogle år siden.
Du kan se i DETTE indlæg,
hvordan jeg gjorde.




Planten, som jeg købte i lørdags i Roskilde
endte med at blive plantet i denne krukke.

Da krukken ikke er heeeelt vandtæt,
tog jeg en urtepotteskjuler i plast,
som passede i omkreds,
og klippede den til,
og voila,
så var den klar.

På billedet ovenfor var den imidlertid ikke blevet plantet i krukken endnu :-)




Freja-pigen er vokset godt til.
Den 3. marts blev hun 1 år,
og vokser formentlig ikke mere.
Fiiin størrelse hund, synes jeg :-)

Fræk er hun også.
MEGET fræk.
Der er godt nok gang i hende,
og hun elsker sit legetøj.

Plastikbenet, I kan se på billedet,
har hun endnu ikke fået bidt i stykker.
Det er lykkedes for hende med noget af hendes andet legetøj.
Utroligt, med tanke på at det netop er lavet til hundetænder!!!


Og har I forresten set min nye header?
Synes der skulle ske noget nyt,
og det blev så med et par billeder af stue og køkkenalrum.
Sååå fint.

Nå, tid til at løbe.
En ny dag begynder.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar