fredag den 1. januar 2016

My favorite place today





Bonjour til jer :-)

Håber I kom godt ind i det nye år.
Det gjorde vi :-)







I DAG 

starter en helt ny dag på et helt nyt år!!!

Er det ikke FANTASTISK!!!




Solen skinnede i går,
og straks måtte jeg tage billeder.
Det er klart,
og her følger nogle af de billeder,
som jeg nåede at få taget i går.




Ja, juletræet står her endnu,
men uden andet pynt end topstjernen og lyskæden :-)

Jeg vil nemlig gerne bevare den hyggelige stemning
fra lysene på juletræet om aftenen.
Det er SÅ hyggeligt, synes jeg :-)




Og så klæder det stuen med alt det grønne.

Så fint, er det :-)




Hyacinten er ved at blomstre,
og snart spreder dens dejlige duft sig i stuen,
til stor glæde for specielt moi :-)




Jeg har lige vandet alle mine grønne planter,
så de også får sig en god start på 2016.
Det har de sandelig fortjent.




 Min aloe vera med den tilhørende stikling
trives vældig fint i stuen.


Nogle af de grønne planter har jeg ellers 
måtte flytte midlertidigt ind i træningsrummet,
hvor der er koldere,
da de begyndte at tabe bladene :-(
Håber jeg kan redde dem.




Men disse to planter trives fint i vinduskarmen i køkkenalrummet,
hvor de står lige i øjeblikket.




Og her,
lige her,
har jeg tilbragt en stor del af dagen i dag.
Med te og kaffe og en god film.

Det blev den danske film 'Fasandræberen',
og HOLD DA OP, HVOR VAR DEN GOD!!!

Kan klart anbefales :-)



I dag faldt jeg tilfældigvis også denne app 'PicsArt', 
og lavede de her to collager med billeder,
jeg tidligere i år downloadede fra nettet.

Blev SÅ fine,
og skal helt klart bruge mere tid på
at lære denne app at kende :-)




Masser af forskellige rammer, og muligheder.
Det bliver spændende at bruge lidt tid på :-)




Ovenstående billede viser en Simon Legald sofa,
som jeg er HELT VILD MED.


Billedet faldt jeg over på Instidy.com,
og selvom billedet er noget sløret,
valgte jeg alligevel at lægge det op,
så I kunne se denne flotte, flotte indretning :-)

Skal i øvrigt have fat i en HØJ kaktus i år.
Ikke til mig selv 
- selvom jeg nu også godt kunne tænke mig én - 
men til Christian's lejlighed.
DET ville være super flot, tror jeg :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar