torsdag den 10. december 2015

At have grønne fingre





kan jeg måske ikke ligefrem prale af,
men interesse for grønne planter,
DET HAR JEG :-)





Efterhånden er der kommet en del grønne planter til,
så vandingen tager efterhånden lidt tid.

I hvert fald skal min lille fine vandkande i messing
fyldes op 3 gange,
før jeg har været alle planter igennem !!!
Der kan så også kun være knap 1 liter vand i den kande,
men alligevel.




10. december er vi allerede nået til,
og der er kun 8 dage til vi går på juleferie!!!
Alt det der skal nås forinden.
Jeg bliver helt svedt.

I weekenden skal vi, sammen med min mor, besøge min lillesøster.
Bliver hyggeligt at være sammen med familien :-)
og søndag skal Christian og Sofie på deres årlige tur 
med farmor til Magasin og købe julegaver.
Spørg om de glæder sig :-)

Søndag skal vi også hente juletræ.
Ikke at det skal op allerede,
men så er det i hvert fald i hus,
og vi skal også have købt nogle julegaver.
Julebagningen er udskudt til næste weekend,
så der skulle vi gerne have nået alt det andet.

Julemåneden i år adskiller sig væsentligt fra alle tidligere år,
da jeg ikke helt har hjertet med i år.

Har alt for meget at tænke på,
så julehyggen har lidt svært ved at indfinde sig.
Det ændrer sig forhåbentligt,
når vi kommer tættere på juleaften :-)
Det håber jeg i hvert fald,
så vi kan få lukket et meget trist kapitel én gang for alle,
og komme videre med vores liv.

DET glæder vi os til, HELE familien :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar