torsdag den 8. oktober 2015

What I dream of right now





AT SOVE!!!!! :-)
Eller i det mindste at tilbringe lidt tid
her i mit super dejlige soveværelse.

Det ville ikke være så dårligt :-)






Bestlite-lamperne fra Gubi, som jeg fik i julegave forrige år, 
er stadig et hit herhjemme.

Super god belysning, 
der kan indstilles præcist efter dit behov,
og som samtidig er super, super flotte at se på.
Bliver ALDRIG træt af dem.

Så er det snart efterårsferie,
og er der lige en pige, der glæder sig :-)
Sofie KAN næsten ikke vente til i morgen,
og det kan man jo godt forstå.

For mit vedkommende er der dog ikke dømt efterårsferie i næste uge,
hvilket er første gang i alle de år,
jeg har haft skolesøgende børn.
Det skyldes at vi rejser på ferie til New York om 3 uger!!!
Spørg om jeg glææææææder mig :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar