torsdag den 13. august 2015

På den grønne gren





so to speak :-)

Mig og grønne planter - især sukkulenter.
Jeg KAN virkelig, virkelig godt lide dem,
og se bare engang denne fine, fine plante på de første 3 billeder.

DEN er jeg MEGET glad for!






Virkelig et grimt udsyn fra dette vindue,
og derfor plantede jeg en klematis for et par år siden,
og glæder mig til at den dækker HELE denne grimme overdækning,
som vi lavede til Henriks motorcykel.




Minder mig sådan om små stjerner eller lotusblomster.






Nu er det tid til at komme afsted på arbejde,
og Sofie i skole.
Hun er SÅ glad for den nye smarte skoletaske,
som fint kan sidde i cykelkurven på bagagebæret bag på.
På den måde undgår hun at skulle bære rundt på flere kilo på ryggen :-)
Win/Win

Vi ses :-)





2 kommentarer:

  1. Hej Jeanette. Kan godt forstå du kan li' grønne planter. Jeg kan heller ikke forestille mig vores hjem uden! Men jeg er også ret vild med den rillede/buede skjuler du har på billedet. Hvor er den fra?
    Hilsen Birgit M.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birgit

      Tusinde tak for din kommentar :-) Blomsterskjuleren har jeg i to størrelser og er mægtig glad for dem :-) De er købt for ca. 3-4 år siden i Skrædderbakkens havecenter, der ligger i Ølstykke. Ved ikke om de stadig har dem - desværre :-(
      Se deres hjemmeside på nedenstående link:
      http://www.xn--skrdderbakken-5fb.dk/

      Kh

      Jeanette

      Slet