onsdag den 26. august 2015

Frem og tilbage er lige langt






Så er vi nået til midt på ugen.
To arbejdsdage, der er gået, og to i vente,
og inden vi får set os om,
er det atter weekend :-)




Regnen er igen vendt retur til Danmark,
øv, øv, nu var det lige så dejligt med sol og varme,
men én ting det er godt for, er planterne.

Den anden aften, hvor det styrtede ned,
satte jeg nogle af mine grønne planter ud på havebordet
for at få en gennemskylning,
og DET var noget de kunne lide.




I går fik alle planterne en gang gødning.
Det er to uger siden sidst,
så det var ved at være på tide.

Jeg har aldrig været særlig god til at sørge for at gøde mine planter,
men i takt med at jeg er blevet mere og mere interesseret i grønne planter
og specielt i sukkulenter,
har jeg gennemtrevlet nettet for at ud af den optimale pasning.
Og at gøde planterne kom jeg altså ikke uden om,
så nu får de alle gødning ca. hver 14 dag.
Og de trives :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar