onsdag den 8. juli 2015

En aneeeeelse tidligt, måske







men til gengæld er det en fabelagtig tid på året
at spare en masse penge på fiiiiiint, fiiiiiint julepynt :-)


I know, mærkeligt at købe julepynt midt i højsommeren,
men faktisk ikke så tosset en ide,
for hold da op, hvor har jeg sparet mange penge på dette køb :-)





Lidt nyt til juletræet kommer der hvert år,
og denne gang fra Madam Stoltz købt på webshoppen Nordhjem.




4 guldkugler med en diameter på 7 cm
med guldlædersnor til at hænge på juletræet.




4 hvide kogler i porcelæn,
også med guldlædersnor.
Måler 10 cm i højden,
og er en anelse tunge.




Og 4 små juletræer i det sødeste liberty stof,
10 cm højde er de,
og som jeg tænker er til Sofie's juletræ,
som jeg har lovet hende,
at hun får i år på hendes værelse :-)

Alt sammen for kr. 129,-!!!!!

Hvis jeg skulle have givet normalprisen for dette julepynt,
var det blevet kr. 540,-,
så jeg har i alt sparet kr. 411,-!!!!!!

What a bargain :-)


I dag har jeg været et smut forbi min mor.
Vi skulle planlægge, hvornår og hvor vi skulle tage på tur i år.
Hvert år i sommerferien tager vi sammen på nogle endagsture,
og det er altid så hyggeligt, og noget jeg ser frem til :-)
Min lillebror Martin kiggede også forbi,
så vi sad rigtigt og hyggesnakkede alle tre,
og blev enige om, at Martin også tager med i år.
Tralaaaaaaaaaaaa
det skal nok blive SUPER godt :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar