mandag den 15. juni 2015

Søndagshygge






I går havde jeg pakket tasken 
med en god bog, lidt blade og slik
og havde forventet at jeg skulle sidde udenfor biografen og hyggelæse,
mens pigerne var i biografen :-)

God plan, tænkte jeg,
men stor var min overraskelse,
da jeg fandt ud af, at forretningerne på Ro's Torv i Roskilde sørme havde åbent i går :-)
Tralaaaaaaaaaaa :-)




Så da pigerne i højt humør var gået ind i biografen med deres popcorn og sodavand,
smuttede jeg i ligeså højt humør da liiiiige lidt rundt og osede i butikkerne,
og fandt denne fine, fine tie dye maxidress fra Sparkz
i det blødeste, blødeste stof.


Prisen var også MEGET fin :-)
Den var nemlig sat ned til kr. 150,-!!!!
What a bargain, tænkte jeg, og haps; så var den købt :-)

Således opløftet var jeg nu klar til at sætte mig op ved biograften
og hygge med min gode bog og lidt bolcher :-)






Søde Sofie og Caroline
sidder og venter spændt på,
at de kan komme ind og se filmen 'Eventyret om Askepot',
som kom til Danmark i marts måned :-)




Sodavand og popcorn hører sig til en biograftur,
så det måtte de selvfølgelig også have :-)




Sikke nogle frække piger!!!!! :-)
'Det er altså sjovere med fjollebilleder, mor',
og så måtte vi også have sådan ét :-)




På Ro's Torv i Roskilde står der op til flere statuer rundt omkring i centret,
også her i biografen, og smukt ser det ud.







Så var det ENDELIG tid for pigerne til at de kunne gå ind i biografsalen,
og det var et par begejstrede piger, der ca. 2 timer senere kom ud derfra.

Filmen havde været RIGTIG, RIGTIG god,
fortalte de efterfølgende,
så den får 5 ud af 5 stjerner herfra :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar