tirsdag den 2. juni 2015

Lidt nyt til hjemmet





Har slet ikke fået vist jer de ting,
jeg købte på Broste Lagersalg i sidste uge.

Fiiiine ting havde de som sædvanlig,
men jeg købte ikke så meget denne gang.
Det SKAL jo også kunne være i hjemmet :-)





En høj lysestage i beton i en smuk grå farve har fundet plads i vinduskarmen.
Meget smuk, og MEGET tung, og passer godt ind i stuen.





Denne smukke krukke i fedtsten,
også i en lysegrå farve og med en ring af kobber,
kom også med hjem.




To hvide duge i bomuldsgaze.
Skønne lette sommerduge,
som jeg er sikker på,
at jeg får brugt meget i løbet af sommeren.




Derudover købte jeg 4 hvide blomsterkrukker,
men dem har jeg ikke fået taget nogle billeder af endnu.

For alt dette gav jeg kun kr. 210,-!!!
Jo, jo, lagersalg kan virkelig betale sig :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar