søndag den 21. juni 2015

En weekend i fuld fart






Puuuuuuhaaaaa,
jeg netop plantet mig i sofaen
med en kop kaffe for at slappe lidt af.

Weekenden er gået vældig, vældig stærkt.
Fødsesdagsfejring både i går og i dag for familie og venner,
og i morgen er det pigerne fra Sofie's klasse og parallelklasse,
der står for tur :-)

Alt er parat til i morgen.
Bordene er dækket,
balloner hængt op, maden og kagerne er også klar,
så nu trænger jeg til at sidde med benene oppe,
og bare S L A P P E af.






Desværre har de lovet regn i morgen,
så planen med at sidde ude på terrassen
bliver ikke til noget.

Vi har derfor måtte flytte det indendørs,
og da vores spisebordsstole fylder mere end der er plads til,
måtte vi tænke kreativt :-)

Havebordene og havebænkene er derfor rykket ind,
og på den måde blev der plads til 16 pladser :-)
Voilá :-)




Sofie er så glad for denne fine sølvring,
som hun fik af Christian og Emma :-)




Kortet har Emma selv tegnet,
og det er så fint,
at Sofie vil have det indrammet og hængt op :-)




Det blødeste sengetøj med den sødeste hund
fik Sofie af hendes Bedste,
og jeg måtte vaske det med det samme,
så hun kunne bruge det allerede samme aften :-)





Sorte og hvide balloner er hængt op i loftet,
og bordet er dækket med tallerkner, krus og servietter
med motiv af den sødeste elefant
købt i Søstrene Grene.




Man kan ikke se det her,
men servietterne er prikkede på den ene side, 
og har samme elefant som på krus og tallerkner, på den anden side.
Rigtig fine er de.




Sådan ser der nu ud i det lille casa.
Parat til det store ryk-ind i morgen :-)
og med en MEGET spændt Sofie-pige :-)




5 kommentarer:

  1. Hejsa kan du mon oplyse hvor sengetøjet med hund er købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld at jeg først svarer nu :-(
      Betrækket er fra Netto :-)
      Kh
      Jeanette

      Slet
  2. Hejsa kan du mon oplyse hvor sengetøjet med hund er købt?

    SvarSlet
  3. Åhhh vil også gerne vide hvor sengetøjet m. Hund er fra? Tlf. Sms 40718385

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld jeg først svarer nu :-( Det må jeg vist gøre bedre fremover.
      Sengetøjet er købt i Netto.
      Kærlig hilsen
      Jeanette

      Slet