tirsdag den 16. juni 2015

A golden touch





I de senere år er der kommet 
flere og flere gyldne spots ind i rummene
her i det lille casa.

En farve, der giver lidt varme,
en farve, der giver liv,
en farve, der passer vældig godt ind i de hvide, grå og sorte farver.





Lampen her er et godt eksempel :-)
Et loppefund, som jeg er super glad for,
og som jeg tror, jeg aldrig bliver træt af.




Den lille ovale æske i messing
er købt for nogle år siden i en blomsterbutik,
og står rigtig godt til den sorte farve på bakkebordet,
og min flotte Mats Gustafson plakat købt i Sverige.

I baggrunden ses en noget rodet samling af bøger og blade,
men ét sted skal de jo være,
og det blev så her :-)
Og så er de jo også lige ved hånden,
og det er godt for en læsehest som mig :-)




Min lille hjemmelavede opslagstavle i messing,
er lavet ud af et messinggitter, købt i Bauhaus, og sat op med 4 messingskruer.
Nem og billig måde at tilføre rummet et golden touch :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar