søndag den 24. maj 2015





Vi er netop kommet hjem efter en dejlig fødselsdag hos familie.
Vi var heldige med vejret,
og kunne derfor sidde ude og nyde solen og varmen i deres dejlige have,
og det var jo ikke så dårligt. 


Vel hjemme igen er,
det efter en gåtur med Freja, 
tid til at sætte sig til rette i sofaen,
og se en god film,
men først lidt billeder af stuen :-)







Og en dagens :-)






Jeg havde faktisk fuldstændig glemt
at jeg havde denne kjole!!!
Og da den bare er så behagelig at have på,
når det er varmt,
tog det mig ikke mange minutter at beslutte mig.

Dertil halskæde købt i USA
og flade sorte sko med snører,
som jeg ikke lige fik taget billede af,
og så var jeg klar :-)


Og nu er jeg klar til at flade ud med en god film :-)

Vi ses :-)


2 kommentarer:

  1. I love the necklace and black dress.

    www.love-joice.com

    SvarSlet
  2. Thanks a lot :-)
    Have a nice day.
    Best
    Jeanette

    SvarSlet