lørdag den 2. maj 2015

Lidt kreativt






Dagen startede med et besøg i Stof og Stil i Roskilde
sammen med Kirstine og Sofie-pigen :-)

Vi skulle købe stof til Kirstine's sofa,
da vi i morgen skal i gang med at ombetrække den,
så den passer ind i hendes nye stue.
Bliver sååååå spændende :-)





Sofie og jeg fik også købt lidt til os selv.
Jeg købte 4 nøgler garn til en pude til Sofie's fine nye værelse
i en mørkegrå farve, som kommer til at passe fint ind med den lysegrå himmel,
som forhåbentlig kommer i løbet af måneden.






Da jeg skal strikke puden på pind 10
regner jeg ikke med at det kommer til at tage særlig lang tid
at strikke den, og det er LIIIIIGE mig :-)





En fin lysegrå knap blev også indkøbt,
som jeg regner med skal sidde midt på puden.
Sådan lidt Hay-agtigt :-)







Sofie købte de fineste stoffer,
som hun skal bruge til at sy tøj til hendes to små bamser.
Glæder mig til at se det færdige resultat :-)


Men først venter lektier.
Sofie har en månedsopgave for,
som skal afleveres på mandag,
og jeg skal læse til eksamen.

Glæder mig til at jeg er færdig,
så jeg kan bruge min fritid på noget andet end læsning.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar