mandag den 4. maj 2015

Gucci morning :-)





som betyder 'godmorgen' på Jeanette sprog :-)


Så starter en ny uge - igen!
Jamen, hold op hvor tiden dog render hurtigt.

I dag byder jeg på billeder taget her i morges.





Sofie klar til at cykle i skole.
Hun mødes altid med en veninde 300 meter længere fremme,
og så går det ellers i rask tempo ned til skolen.

Vi er så heldige at bo lige ud til cykelstien,
som går hele vejen til skole, ca 1,7 km,
og så er man der.
Uden at krydse farlige, trafikerede veje.
Meget betryggende :-)




Det er vist snart ved at være på tide at klippe hækken,
så indgangspartiet bliver lidt bredere :-)

Her til morgen, hvor det lige har regnet,
bliver man lidt våd, når man kæmper sig igennem med cyklen,
men fint ser det ud :-)




Vores fine pæretræ, som vi satte forrige år,
i stedet for det store flotte træ, som måtte lade livet i en storm,
blomstre så flot i år.




Hvordan det skal passes har jeg ingen ide om,
men det kan vi vel læse os til, tænker jeg.





I morges vågnede jeg op GODT ØM I KROPPEN,
og ikke mindst i fingrene,
efter Kirstine og jeg ombetrak sofa hele dagen i går,
men hold da op, hvor er det det værd,
når man ser det fine resultat vi fik ud af det.

JEG ville ikke have noget imod
selv at have den sofa.
Den er bare så flot, er den.

Nå, nu er det videre med dagens program.
Há en fantastisk dag :-)

Vi ses.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar