tirsdag den 19. maj 2015

A sunny day





En FANTASTISK dejlig dag,
har jeg haft i dag :-) :-) :-)

Jeg har været sammen med både tidligere
og nuværende kolleger,
og det var bare så dejligt :-)
Masser af kram og masser af snak.

Dagen sluttede også vidunderligt,
da Christian inviterede os hjem til ham til aftensmad.
Og det er han altså god til at lave, den unge mand :-)
Emma havde afslutning med skolen,
så hun var ikke hjemme denne gang,
men er sikker på, at hun også hyggede sig.





Her lidt billeder fra stuen,
som jeg tog den anden dag,
da solen skinnede ned fra en skyfri himmel,
og lyste hele huset op.

Fra vinduet kan man nu se ud alt det grønne,
der skyder op ude i haven,
og giver den dejligste udsigt.







Her den anden dag kom Henrik hjem fra hans mor
med en tegning af Henrik, som hun fik lavet for mange år siden, da de var på ferie i Italien.

STRAKS måtte jeg finde tegningen med Christian frem,
som min mor fik lavet, da Christian var lille.
(Det er Henrik til venstre, og Christian til højre :-) )

Må se at få købt rammer til begge tegninger,
og skal også have lavet en tegning af Sofie på et tidspunkt.
Det kunne være så fint at få tegningerne op at hænge på væggen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar