torsdag den 21. maj 2015

A brand new day + et godt tip





is waiting ahead :-)






Godmorgen, alle sammen.

Så er det blevet torsdag - allerede -,
og en ny weekend venter forude.
Tralaaaaaaaaaaa.


Vil lige give jer et godt tip her fra morgenstunden,
såfremt det skulle være gået jeres næse forbi :-)

Der er lagersalg den 27. og 28. maj fra kl. 12.00 - 19.00
hos Broste Copenhagen i Hvidovre,
og som nogle af jer vil vide,
er jeg en sucker for lagersalg :-),
så jeg tænker at tage et smut forbi,
og se hvad de har denne gang.

Hvad med dig?



2 kommentarer:

  1. Hejsa
    Jeg bliver bare så misunderlig, når jeg læser om alle disse lagerssalg. Så også at en af mine favorit webbutikker wwww.amazaingliving.dk har lagersalg. Nogle gange ville man godt liiiiiige bo i Danmark :o)
    Mange knus fra
    Marie

    SvarSlet
  2. Kære Marie
    Du KAN også tro, at jeg glæder mig :-) Til gengæld er JEG misundelig på alt det lækre tøj og alle de dejlige cremer, som du kan købe billigt i USA :-)
    Knus
    Jeanette

    SvarSlet