onsdag den 15. april 2015

Perfekt vejr




til at læse i,
må man sige :-)
Grå himmel og regn ind imellem.
Intet er så dårligt,
at det ikke er godt for noget.


Hej med jer.
Så har jeg lige en lille pause i læsningen,
og det må jeg jo lige bruge på at lave dagens blogindlæg.


Billeder fra stuen blev det til i dag.
Utroligt hvad grønne planter kan gøre ved et rum.
Dejligt at hvile øjenen på,
og giver liv til rummet.











Dagen i dag startede med ½ times træning
på min egen crosstrainer.
Ja, I læste rigtigt :-)

Efter Christian er flyttet hjemmefra i egen lejlighed
har vi lavet værelset om til vores eget lille træningsrum.
Indtil nu har vi fået købt en crosstrainer (til moi :-) ),
og en cykeltræninger med computertilslutning (til Henrik).
SUPER SMART :-)

Nu mangler vi blot en multitræner,
så jeg også kan træne arme og ben,







Forestiller mig noget i retning af denne maskine.
En ribbe har jeg også tænkt kunne være dejligt at have.

Men først skal væggene males,
og når det er gjort tager jeg nogle billeder til bloggen.

Bliver super godt :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar