mandag den 13. april 2015

En rigtig grå mandag




er det i dag.


Blæsende og råkoldt,
og jeg er bare så skidt i dag.
Høj feber, kvalme og ondt i halsen.
Ikke rart - overhovedet.

Jeg plejer bare ALDRIG at være syg.
ALDRIG, men inden for kort tid har jeg to gange haft høj feber og været forkølet,
og oven i købet med en vældig tryggen i baghovedet.
Puha.

Jeg har en mistanke om,
at det skyldes de frygtelige hedeture,
som jeg har haft massivt af de sidste to måneder.
De kommer både om dagen og om natten,
så nattesøvnen er ikke af de bedste.

Når de kommer må jeg bare UDEN FOR,
og køle lidt af,
og det er nok grunden til,
at jeg er blevet forkølet og har feber.
Ikke godt.

Så her i går gik jeg i gang med at træne igen.
Jeg har kun fået trænet to gange 
siden jeg kom hjem fra USA!!!
Al min tid er gået med at læse til eksamener og været til møder.
Og jeg mærkede intet til hedeture, da jeg trænede,
så nu prøver jeg det af.
Hver dag i ½ til 1 time,
så må jeg se om det ikke hjælper.

Nå, det var vist den rene ynk, det her,
så nu kommer et par billeder af dagens i dag.

Dvs. dagens engang i eftermiddag,
for jeg er hjemme i dag for at læse igennem,
men har en tid hos tandlægen kl. 16.00,
og ingen feber, kvalme eller forkølelse
holder mig væk fra den aftale.
Det skal bare OVERSTÅES!!
sådan et tandlægebesøg :-)

Så et par piller skylles ned,
og så er det ud af døren.




En varm grå sweater, et par jeans, 
matchende bælte og min lige-for-øjeblikket ynglingshalskæde,
sådan bliver outfittet i dag.




Dertil mine høje beige støvletter,
og en VARM frakke,
så er jeg klar.





Håber I får en dejlig mandag.
Nu må jeg læse videre.

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar