søndag den 12. april 2015

En blandet landhandel og et smukt hjem til salg







Sikke et vejr, vi havde i går :-)
Så varmt at man kunne sidde udenfor med bare ben og slikke solskin.
Sååå skønt.


Jeg går rundt og tænker lidt over,
hvordan jeg kan shine køkkenet lidt op,
UDEN at det koster en formue.




Prøvede derfor at se,
hvordan køkkenet ville tage sig ud,
hvis jeg skiftede grebene ud med Tine K's fine mørkebrune læderhåndtag.





Jeg købte dem egentlig til Christian og Emma,
men derfor kan jeg jo godt lige prøve dem af herhjemme,
for at se hvordan det ville tage sig ud.




Så op røg de med elefant tyggegummi,
og så tog jeg ellers billeder.





Synes egentlig at det ser vældig fint ud,
men er stadig i tvivl :-)

Længere nede i dette indlæg
kan I se et køkken,
som VIRKELIG er både flot og super personligt.
Ja, der er nogen, der bare kan det der med indretning.




I går var Sofie og jeg lige et smut forbi Roskilde,
og købte denne fine lille plante med hjem.




Sofie fik også en, og den står nu og pynter på hendes værelse.

Vi var også et smut forbi vores dejlige Christian.
Det var egentlig derfor vi kørte til Roskilde,
og det var helt dejligt at se ham igen.
Emma var på arbejde, så hende fik vi desværre ikke hilst på.
De to unge mennesker arbejder en del,
og er ikke bange for at tage fat :-)
De skal nok klare sig godt, de to.



Faldt tilfældigt over denne smukke, smukke lejlighed på 73 m2 på Entrance.
Det viste sig at det var Johanna Laskey's lejlighed.
Johanna med bloggen 'Tant Johanna'.

Hun har en suveræn stil.
En smuk og personlig lejlighed med masser af gode detaljer.
Du kan se flere billeder HER.

Men SE lige engang dette køkken!!!!
ER det ikke bare FLOT!!!!
































Nu må jeg vist videre.
Der er masser af ting, jeg skal nå i dag.

Há en dejlig søndag.

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar