torsdag den 19. marts 2015

Lykken er





når solen strømmer ind af vinduerne,
og du ved, at NU er det forår,
og om et par måneder er alt grønt uden for.

The best time of the year :-)





Fine Tine K puder og væglanterne.
Koglen i vindueskarmen er fra Broste Copenhagen.
Leopardpuderne har jeg selv syet
af stof købt i Stof og Stil.




Mine fine betondiamanter er kommet frem igen.
Du kan se HER, hvordan man laver dem.
SUPER nemt :-)




Udsigten fra spisebordet.
Nedrullede gardiner er nødvendigt,
ellers kan jeg overhovedet ikke se,
hvad der står på skærmen :-)

Tænk, at må lukke solen ude :-)




En lidt rodet samling af sager,
som anvendes HVER dag,
og derfor står fremme,
men kønt ser det nu ikke ud :-)




2 kommentarer:

  1. Hejsa
    Det er jo bare så fint hos Dig :o)
    Og jeg er heeeelt viiiiild med Din pude fra Tine K Home. Har du forresten hørt at Tine K Home åbner en pop-up butik igen i Odense, og den er åben, når jeg er hjemme i Danmark... Jeg må en tur til Odense :o)
    God Torsdag til Dig + familien
    Knus
    Marie

    SvarSlet
  2. Hej Marie
    TUSINDE TAK, jeg elsker bare Tine K sager :-) Havde godt hørt om det og har også spurgt hende, OM DET IKKE VAR PÅ TIDE AT ÅBNE EN BUTIK PÅ SJÆLLAND!!!!! Det KAN jo ikke være rigtigt, at halvdelen af Danmark skal køre over broen for at få adgang til fiiiiine, fiiiiine Tine K butikker.
    Jeg har én gang været forbi hendes outlet ved Odense i forbindelse med at jeg havde et møde i Middelfart, og jeg kunne have købt mig fattigt, siger jeg bare. (Det var bl.a. der, jeg købte Dip dye puderne :-) ) STOR glæde hele vejen hjem fra Fyns land, kan du tro :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet