mandag den 9. marts 2015

Fornemmer I det også :-)






Foråret er på vej :-)

Weekenden blev for en gangs skyld brugt til 
IKKE at læse.
Jeg trængte nemlig til et par læsefri dage,
og det gjorde underværker,
siger jeg bare :-)

Siden jeg kom hjem fra USA den 31. februar
har jeg det meste af mine vågne timer
været bænket foran pc'en,
for at læse og øve.
Med nedrullede gardiner,
når solen tittede frem,
ellers kunne jeg ikke se en dyt på skærmen :-)

Men foråret, kære venner, er på vej :-)
Det var lige præcis den fornemmelse,
jeg fik i weekenden,
og energien røg lige et par grader i vejret,
og puuuuuf, var det ud i haven og rive visne blade sammen.
Og den blev sååå fin, haven altså :-)

En dejlig weekend var det,
og nu ligger en dejlig uge foran mig.

Jeg er glad :-)






Billederne er fra weekenden.
En weekend fyldt med lys og sol :-)




De fineste, fineste koglelysestager
står nu og pynter her på reolen
i stedet for i vindueskarmen,
hvor de har stået de sidste måneder.

Elsker at flytte lidt rundt på tingene :-)





Elsker min høje lysestage af smedejern,
som jeg købte i Bahne eller Inspiration
(husker det ikke helt)
for MANGE, MANGE år siden.

Den har ligget gemt væk på loftet i en årrække,
men kom ned til ære og værdighed igen,
for et års tid siden.




Min smukke plakat,
som jeg købte efter at have set det hjemme hos Åsa,
der har bloggen '@My Casa'.
Blev forelsket i det fra første øjeblik,
og MÅTTE have fat i det.

Til højre kan man skimte min elskede pude fra Tine K,
som jeg er så glad for.
Så glad at jeg købte to nye,
efter at de andre var blevet grå efter vask
pga. manglende korrekt efterbehandling fra fabrikkens side.
Det kan du læse mere om HER.




Lampen, som Sofie og hendes veninde Madita, fandt til mig.
Helt tilfældigt, da vi var på tur, og kom forbi en masse papkasser,
der var sat ud til storskrald.
DET kunne Sofie og Madita IKKE stå for,
så straks måtte de kigge i kasserne,
og fandt så denne fine, fine lampe.
Den er også fortsat et hit her i det lille casa :-)

Jooo, jeg er meget glad for mine ting herhjemme.




Og her er det så jeg sidder,
når jeg ikke lige er til møder.

I køkkenalrummet med udsigt til haven og fuglene.
Med kaffe i den ene kop,
og grøn te med citron i den anden.
Og læser og øver,
læser og øver.
HELDIGVIS er stoffet et område,
som jeg synes er helt fantastisk spændende!!!!
Ellers havde det IKKE været nær så sjovt,
tænker jeg :-)

Lige nu laver fuglene en vældig larm udenfor.
De pipper til den store guldmedalje.
De fornemmer også foråret, de små troderikker.
Og nyder det :-)

Nå, nu må jeg videre.
Ville blot kigge ind til jer.

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar