tirsdag den 13. januar 2015

Så går det løs

Så er det tid til at se billeder fra Madison og hotellet,
hvor jeg bor.

De første 5 billeder er downloadet fra nettet,
så I også kan se, hvordan her ser ud om sommeren.

Jeg er her jo i vintermåneden,
og her er VIRKELIG koldt :),
som i KOLDT!!!,
så det var sandelig godt at jeg købte vinterjakken og støvlerne,
for dem kan jeg holde varmen i.

Det er fuldstændig rigtigt,
som en læser skrev til mig på bloggen,
at man fryser IKKE i de her støvler.
Hun havde selv et par og havde brugt dem,
da hun var på Grønland.








Nu til billederne,
som jeg selv har taget.

Her er SÅ skønt.
Amerikanerne er super søde og flinke mennesker,
som er meget hjælpsomme.
Både dem på hotellet,
i forretninger, og de amerikanerne man møder på gaden.




Jeg spiste morgenmad på hotellet her den første dag.
Jeg havde jo ikke nået at se byen,
og derfor finde et sted,
hvor jeg kunne indtage morgenmaden,
så det blev her.

Og hold da op, nogle store portioner, de serverer her i USA :-)
Jeg fik 'kun' spiste omelletten, én bid af 'marbeltoastene',
og én bid af kartoflerne,
så var jeg mæt :-)
Virkelig mæt.




Personalet er vældig, vældig flinke her på hotellet,
så der blevet taget sig godt af mig.




Sad lige ved vinduet og kunne se ud på byen.
Det var jo det første,
jeg så af byen i dagslys,
så jeg var noget spændt.




Mit hotelværelse er SUPER SKØNT.
En STOR seng, og masser af plads 
og for enden af værelset er et kæmpestort vinduesparti.
Desværre ikke med udsigt til Capitol, men til baggården :-)
Men pyt, hvor værelset er virkelig dejligt.




Over for sengen er fjernsynet placeret,
og det er altså STORT.
Har ikke prøvet det endnu, for jeg havde travlt med at lære byen at kende,
og prøve på fitness-rummet og poolen i går :-)

Skrivbordet er pænt stort,
og man sidder super godt i den tilhørende stol.
Her har jeg siddet og redigeret billeder,
mens jeg fik en dejlig kop kaffe :-)




En STOR dejlig lænestol er her også,
og alt er holdt i samme stil og farver på værelset.




4 store flotte lamper er placeret rundt omkring i værelset,
og giver et virkeligt behageligt lys.




Her et view over værelset,
som det så ud,
da jeg ankom sent om aftenen amerikansk tid.




Expresso maskinen til at lave enten te eller kaffe,
som står på værelset, er super god og hurtigt.
Kaffen smager FANTASTISK,
og personalet sørger hele tiden for,
at der er fyldt op.



Badeværelset er ligeledes super, super dejligt,
og her er BADEKAR,
tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Jeg ELSKER badekar,
og skulle selvfølgelig prøve det af allerede på første dag.
Skønt at tage et dejligt langt bad,
efter timers spadseren udenfor i det VIRKELIG KOLDE VEJR.
Elefanthuer i alle afskygninger er virkelig populære herover,
og det forstår man så godt, når her er så koldt, som tilfældet er.

Jeg har ikke set elefanthuer siden 1970'erne,
hvor de også var et hit hjemme i Danmark :-)


Nu følger lidt billeder fra første dag i byen.




Hotellet ligger placeret lige ved Capitol,
hvilket er super heldigt for mig,
da jeg hele tiden via Capitol kan holde mig orienteret om,
hvilken retning jeg skal gå,
når jeg skal tilbage til hotellet :-)

Jeg kan jo fare vild i en telefonboks,
hvis nogen ellers ved, hvad det her.
Dem ser man jo ikke i dag,
efter mobiltelefonerne er kommet til :-)




Her skal jeg prøve af spise morgenmad,
næste gang jeg har fri,
for når jeg er på Epic spiser jeg morgenmad og frokost der.

Ser så hyggeligt ud, og jeg vil jo også rigtig gerne møde de almindelige amerikanere :-)




Der er mange små butikker her i Madison,
og her er det en forretning, som gør sig i popcorn!!!
Popcorn i ALLE afskygninger :-)




Fine gamle bygninger, og yderst til venstre på billedet
ligger en kirke placeret.

Og her nogle billeder af en udstilling med de sødeste små huse,
som Sofie simpelthen skal se.

Er de ikke fine, Sofie?
Tænkte at det var lige noget for dig.

Billederne er en udstilling i en bank!!!
Ja, sørme så :-)










Her følger igen lidt billeder fra mit værelse på hotellet.
I dagslys og med solen skinnende ind af vinduerne.











Jo, her er virkelig dejligt,
og jeg trives i den grad :-)

Mangler kun familien,
så havde det været helt PERFEKT :-)

Men skønt er her virkelig.
Her i Madison, Wisconsin :-)

Nu er det tid til at jeg gør mig klar.
Kl. er 6.30 og om ½ time skal jeg stå klar uden for hotellet,
hvor jeg bliver samlet op af en bus,
og kørt til Epic!!!

Bliver SÅÅÅÅÅ SPÆNDENDE :-)

Vi ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar