lørdag den 3. januar 2015

Læsning og hip-hip hurraaa







Allerede kl. 7.00 i morges
sad jeg her igen :-)

Og læste, og læste, og læste,
for der er meget, der skal læses, og meget, der skal forstås.

Heldigvis er det da noget,
som interesserer mig,
ellers tror jeg det havde været svært at komme igennem :-)






Vigtige items understreges,
der skrives lidt noter,
og er der udtryk,
jeg ikke forstår,
googler jeg det bare.

Det går vældig fint :-)

Ind imellem må jeg have en pause,
og efter 2 timers læsning i morges,
holdt jeg en pause,
og fik støvsuget, vasket gulve, og tørret støv af.
Nu er sengetøjet i vaskemaskinen,
og alt skinner :-)

Det er dejligt :-)




Solen skinner i dag,
hvilket gør det noget rarere at sidde her.

I vinduskarmen ligger en gennemsigtig lyskæde,
og det ser så fint ud om aftenen,
når den lyser.
Jeg har også én i vinduskarmen i stuen,
og er super glad for dem.




I dag har farmor fødselsdag,
men det er først i morgen,
hun skal fejres.

Det glæder vi os til :-)

STORT TILLYKKE, farmor :-) :-) :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar