lørdag den 10. januar 2015

Lidt praktisk






Godmorgen, alle sammen :-)


En ny frisk dag venter,
og der er meget, der skal nåes til i morgen.
Så det er bare om at komme i gang.


Der er en del praktisk,
jeg skal have ordnet i dag.





Bl.a. skal alle blomster og planter vandes.
VIGTIGT
så de ikke går ud, mens jeg er væk :-)

Ikke at de kan holde sig uden vand
til jeg kommer tilbage,
selvfølgelig :-)
men så skal de først vandes
om 3-4 dage, afhængig af,
hvor varmt der er indenfor.




Jeg har også fået pakket alle kompendier
ned i mapper,
så jeg ikke skal slæbe alle ringbind med i kufferten.
SUPER SMART, synes jeg selv :-)




6 mapper i alt blev det til.
Så vejer de ikke lige så meget,
og jeg har dermed alle mine noter med.

Behøver faktisk ikke at tage dem med,
for jeg har dem liggende elektronisk på computeren,
men faktisk synes jeg, at det tager længere tid at skrive noter i PDF writer, end i hånden.

Så med kommer de altså :-)




Biblioteksbøgerne er også fundet frem,
og skal afleveres i dag.

Måske jeg låner nogle nye, og tager med.

Vi får se, for sådanne bøger vejer jo også,
og der SKAL JO OGSÅ VÆRE PLADS TIL AT TAGE NOGET MED HJEM :-)





Viber fik jeg installeret i går,
både på min bærbare pc og på Iphonen,
så det er også i orden nu.

Ja, ja, det ender med at jeg når det hele :-)





1 kommentar:

  1. Kære Jeanette
    Jeg synes altså ikke, at det kan betale sig at slæbe bøger med, når man skal til Amerika. Jeg plejer at købe én og et lækkert magasin i transitlufthavnen til at læse undervejs, og når jeg så er ovre i det store land køber jeg bøger en masse. Der er rigtig meget spændende at vælge imellem derovre til små, små priser ..... tøj også for resten. Fordi min datter bor i Florida, og jeg besøger hende mindst én gang om året, køber jeg efterhånden næsten kun tøj derovre. Ikke fordi man behøver ret meget i det klima, men fordi kvalitet og forarbejdning er meget billigere end hos os.

    Jeg ønsker dig rigtig god rejse. Når først du hænger deroppe, er flyskrækken sikkert forsvundet.

    Flyverkram
    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet