tirsdag den 6. januar 2015

Lejlighed på 43 m2





Det blev et sent indlæg i dag,
men det har også været en travl - men spændende - dag :-)

På vej hjem var jeg lige en tur forbi træningscentret,
så det var ekstra sent inden jeg var hjemme i dag.

Christian og Emma var lige et smut forbi.
Jeg SAVNER Christian,
så det var dejligt at se ham, 
også selvom det ikke var så længe, han var hjemme denne gang.


I dag vil jeg vise jer ENDNU en fantastisk lejlighed fra Fantastic Frank.
43 m2 super godt indrettet lejlighed med masser af lys.


Se bare :-)













Synes virkelig at indretningen er gennemført i denne lejlighed.

Man har fået plads til alle nødvendige rum,
og ideen med at placere vinduer øverst lige under loftet
mellem køkken og soverum er en genial ide.
Dermed sikres lys ind i soveværelset,
så det ikke er et helt mørkt og lukket rum.


Ja, JEG ville ikke have noget imod at flytte ind :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar