lørdag den 24. januar 2015

Having the time of my life :-)






Hello, everybody :-)

Fik ikke lige tid til at lave et indlæg i går,
som var en helt fantastisk dag.


Først lidt billeder af moi i noget af mit nye tøj,
som jeg har købt enten i Johnson Creek outlet eller i mall'en herover.




Først en skøøøøn bluse fra American Eagle Outfitters.
Den er SÅÅÅÅ blød og behagelig at have på,
og jeg ELSKER den.





Og her en skøn sommersag,
som jeg tror jeg kommer til at bruge en del her til sommer.




Med leggings eller cowboy-shorts,
én af de lækre halskæder,
jeg har købt,
og mine nye solbriller,
tror jeg at det bliver vældig, vældig fint :-)

Samtidig er den super behagelig at have på,
og det er jo et ekstra plus.




Aftenen sluttede af i SUPER GODT selskab,
og på en SUPER FED restaurent,
og vi var alle i HØJT humør :-)

Her er det David og Alice fra Australien :-)




David starter trenden med selfies,
og så kan jeg ellers love for,
at der kom gang i billederne :-)

Åhhh, det var SÅ sjovt, altså,
og vi grinede en masse undervejs.




Her er det Marco til venstre,
én af de to danskere, der ankom her i søndags,
og som skal hjem i morgen.
Marco er egentlig hollænder, men bor og arbejder i Danmark.

Og så selvfølgelig David,
som sidder så sødt og smiler til højre på billedet :-)




David tager en gruppe selfie,
og som I kan se er humøret højt.

Stakkels tjener,
som står og kigger forundret på os.




Og her moi :-)




Og Birthe og jeg i vældig højt humør :-)

Ja, der blev grinet og pjattet en del :-)




Og her selvfølgelig Pam fra Australien.

Det var en helt vidunderlig dag i går,
og at den sluttede af med en middag på en skøn restaurent
var lige prikket over i'et :-)

Bliver nødt til at løbe nu,
da jeg har en aftale med de andre om at mødes i lobbyen :-)

Vi ses.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar